Duminică 11 Septembrie 2011, un eveniment neprevăzut pe aeroportul francez Beauvais, ce nu se datoreaza nici operatorului aerian, nici aeroportului şi nici pasagerilor, a avut influenţe nefaste asupra a peste 350 de pasageri de pe Aeroportul Transilvania Targu Mures.
Atât pasagerii care trebuiau sa se imbarce de la Beauvais pentru Tîrgu Mureş cat şi ulterior cei care din Tîrgu Mureş doreau sa plece la Madrid au fost nevoiti sa-si modifice orele de plecare.
Operatorul aerian, a cautat sa gasească o aeronavă disponibila care sa inlocuiască cat mai rapid zborurile pe care aeronava retinuta la sol în Beauvais, trebuia sa le efectueze şi a acordat vouchere pentru toţi pasagerii, ca aceştia sa-şi poata achizitiona sandwich, suc, apă, cafea, pe durata perioadei de întârziere.

Cum durata de întârziere s-a extins, s-au trecut la alte masuri. Printr-o colaborare amiabila cu aeroportul, transportatorul auto si recepţiile a trei hoteluri din Tîrgu Mureş, operatorul aerian a transferat pasagerii la hoteluri unde acestia şi-au petrecut noaptea. A doua zi dupa servirea micului dejun, pasagerii s-au imbarcat in avionul inlocuitor care a decolat la orele 09:30 spre Madrird. Cei mai afectati de aceste evenimente pe langa pasageri a fost de departe operatorul aerian care pe langa costurile de reparatie la aeronava au mai cheltuit sume importante cu aeronava inlocuitoare si au acoperit costurile pt.voucher,transport auto si cazarea pasagerilor.

Ne pare rau de inconvenientele cauzate pasagerilor si operatorului aerian ca urmare a evenimentului nedorit de pe Aeoportul Beauvis.

Conducerea Aeroportului TRANSILVANIA Targu Mures
12.09.2011